[Talk-cat] Dubtes sobre revisió carrers i representació d'edificacions urbanes

Esther Mingot estheribus at hotmail.com
Fri Mar 25 20:30:56 UTC 2016

Hola a tots o totes!

Després d'uns dies explorant l'OSM i veient
el què hi ha fet i el que queda pendent, em vaig registrar per començar a
 editar un municipi que conec força bé. Les primeres edicions han estat
posar nom als carrers, verificar les interseccions i afegir alguns
serveis bàsics, mentre em vaig familiaritzant amb els editors.

Ara
 m'agradaria representar les edificacions residencials (les industrials
ja ho estan). He vist que en alguns llocs s'ha fet la importació des del
 cadastre, en altres fils es parla de dibuixar-les desde zero, i no sé
quina opció seria la més adequada. A banda de les discrepàncies entre la
 cartografia del cadastre i la del ICC, que en alguns llocs sembla
mentida que es basin en les mateixes ortofotos.  A més, he vist que en
alguns llocs s'ha optat per representar les illes i solars urbans i en
altres llocs s'han dividit per parcel·les. Hi ha algun criteri o
recomanació sobre com fer-ho, o si més no, què prioritzar?

He
vist també que la wiki amb la revisió dels carrers a Catalunya està a
mitges, m'agradaria colaborar-hi però no sé per on començar. La meva
idea és aprofitar que ara tinc temps i anar revisant els carrers dels
municipis de la zona, verificant connexions i posant el nom.

A trets generals, per on recomanarieu continuar?

Sólo la verdad nos hará libres