[Talk-cat] Cadastre o ICC com a base per als edificis?

Esther Mingot estheribus at hotmail.com
Thu Mar 31 22:41:19 UTC 2016

Bones,
el fet és que aquesta desviació me la he trobat a nivell laboral, treballant amb les cartografies dels dos organismes. Tot i provenir del mateix vol, cadascú ha optat per un camí i al final els resultats divergeixen una mica. Sembla que l'ICC tira més per la geometria, que es correspon molt amb la que obtindries amb un aixecament topogràfic, i el cadastre opta per prioritzar les divisions entre propietats. La idea que proposa en Jose Luis em sembla bé: fer servir la geometria de l'ICC i la informació sobre alçades del cadastre. En tot cas, un cop tingui fixada una, ajustaré les imatges del PNOA perquè  m'ajudin a definir els espais. I el carrerer i número de policia... d'on es pugui, perquè les dues fonts contenen errors.
Salutacions.

Sólo la verdad nos hará libres