[Talk-cat] Fwd: Migración de http://decidim.barcelona GMaps a OSM

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Sat Nov 26 20:12:55 UTC 2016

Hola,

jo respondria alguna cosa com:

Hola,

estem encantats que us poseu en contacte amb nosaltres per fer una
migració d'aquesta magnitud.

Des de la comunitat OSM a Catalunya creiem que el millor que podem fer
és trobar-nos. Com abans millor, que si deixem passar temps les
iniciatives es refreden.

Responent a les vostres preguntes inicials, es poden plantejar molts
nivells de migració. Crear el vostre servidor de dades i "tiles",
solament el de "tiles", importar dades, migrar visualitzadors de Gmaps a
OSM, etc... Tots són factibles, uns molt fàcils i els altres molt més
complexes.

A títol d'exemple l'any 2011 es va realitzar ja una prova pilot amb
resultats més que satisfactoris per migrar tota la geoinformació de
l'AMB a OSM. Podeu veure el resultat amb la presentació [1] i l'article
a [2] que es va presentar a las jornades de SIG Lliure de Girona.

Quan ens trobem?

[1]
http://www.sigte.udg.edu/jornadassiglibre2010/uploads/Presentacions/Comunicacions/a2.pdf

[2] http://www.sigte.udg.edu/jornadassiglibre2010/uploads/Articles/a2.pdf

Qui s'encarrega de quedar amb ells? Jo m'ofereixo.

On 26/11/16 15:15, Jose Luis Infante wrote:
> Per la vostra informació. Si podeu dir quelcom al respecte, qualsevol
> informació s'agraeix. De moment vaig a informar-me sobre quina migració
> volen fer.
>
> Saluts!
>
> JL

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA