[Talk-cat] Invitació: sessió de co-creació estudi economia col·laborativa // 5 de Maig a la UOC 22@

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Wed Apr 26 07:55:14 UTC 2017

Hola,

jo particularment tinc una sessió sobre OSM i HOT a la setmana cultural
de l'ESEIAAT de 12 a 14h i per tant no puc arribar a les 15h a BCN.

Gràcies per comptar amb nosaltres, espero que algú altre hi pugui assistir.

Salut!

--
        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA