[Talk-cat] Fwd: Re: OSM al Mobile Social Congress

Jose Luis Infante jlinfante at llefia.org
Tue Jan 31 10:34:53 UTC 2017

Idees per l'anterior correu ;)
---------- Mensaje reenviado ----------
De: <dvd at enlloc.org>
Fecha: 31/1/2017 11:25 a. m.
Asunto: Re: OSM al Mobile Social Congress
Para: <jl at llefia.org>
Cc: "Aleix Pol" <aleixpol at kde.org>, "Monica Garriga" <
monicagarrigamiret at gmail.com>

Hola Aleix i Jose Luis, em fico a la conversa.

Pensant en el context d'alternativa al MWC seria interessant si la vostra
intervenció posa l'accent en:

-- Usos de OSM sobre dispositius mòbils; possibilitats per apps, mashups,
serveis, i sobretot apps existents útils a l'usuari final

-- OSM com a programari lliure online i també com a base de dades i
continguts lliures re-utilitzables. Possibilitats de OSM que GoogleMaps no
té o no podrà tenir, per les seves pròpies característiques.

I pensant en el context MSC organitzat per Setem i entitats de cooperació

-- possibilitats de OSM per a projectes inclusius i de cooperació tant
local com internacional (zones emergència humanitària, etc.)

No és per demanar molt, són només pistes per si us poden ser útils de com
enfocar-ho.

Al mateix panell hi haurà una persona de FSF-eu per l'enfoc més
genèric/ideològic sobre Programari lliure, algú de temes de seguretat i
algú de llengües minoritzades. Per tant OSM és la peça "servei" o "recurs"
online que complementa diferents aspectes del programari lliure que es
voldríen donar.

Salut!

David

A 31-01-2017 10:28, Jose Luis Infante escrigué:

Pong!

Ei, ho parlo amb la comunitat a veure que podem fer i et dic ;)