[Talk-cat] Trolls i futures edit-wars (que no star-wars)

Pere lópez brosa prlpzb at gmail.com
Thu Jul 6 20:46:29 UTC 2017

Hola a tots.

Jo trauria la primera frase sobre el conflicte i em centraria en els fets:
els noms oficials a Catalunya són en català (i en aranès a la Vall d'Aran)
i aquest usuari els està canviant. Això és un problema i demanem com
resoldre'l.

Aquest tipus de trolls, més que conseqüència de la situació política
semblen ser-ne part de la causa, i encara que a OSM el vandalisme és escàs
aquesta mena de vàndals ja eren freqüents a la Viquipèdia abans que
comencés el procés.

Ara bé, feu com us sembli millor perquè vosaltres coneixeu la comunitat OSM
i les eines molt més bé que jo.

Que vagi bé.

Pere