[Talk-cat] EDITAR CAPA DE TRANSPORTS

josep constantí jconstanti at yahoo.es
Mon Mar 6 05:08:42 UTC 2017

Bon dia i benvinguda,
En aquesta llista t'orientarem encantats.
Abans que un company més expert (i n'hi ha força més) et respongui amb més encert, t'avanço de la meva experiència.
1, sempre he vist àrees forestals, generalment importades d'una font mundial poc precisa i sempre una mica desfasada. Més que un bosc, a vegades et trobes amb un jardí amb els arbres individuals. La gran màxima és la de posar informació que coneguis sense inventar falsa informació. Hi ha municipis, com BCN, que té un inventari de tots els seus arbrers amb coordenades, tipus, mida, etc.. A BCN potser algun dia tindrem els arbres individualitzats però sense aquest detall, millor utilitzar poligons per delimitar l'ús del terreny.
2, OSM és una base de dades molt gran però a la seva web no es mostra tota la seva informació ni sempre la actualitza a l'instant. Pendent d'una resposta més autoritzada, t'avanço com jo veig les línies de bus: com trams de carrers que comparteixen una relació i com punts amb la propietat de ser una parada i pertànyer a la mateixa relació. Si fas millores similars a les dades que has trobat, segurament és una qüestió de trobar un visualitzador prou específic i que s'actualitzi sovint per veure com queda la feina que vagis fent.
Si t"enganxes a fer/millorar mapes tenim un grup de Telegram per compartir el nostre interès.
Salutacions i fins aviat
Josep

Sent from Yahoo Mail on Android