[Talk-cat] Com s'activa el preset al josm?

Joan aseques at gmail.com
Sat Mar 11 22:48:44 UTC 2017

Bones, ja vaig veure que eres l'autor també de la majoria de presets que hi
ha per descarregar (https://josm.openstreetmap.de/wiki/Presets), ara em el
que em vas dir em sembla que finalment me n'he sortit a mitges, a la versió
que tinc (11639) el menú és a:
Modifica -> Preferències -> Paràmetres dels mapes -> Etiquetant
predefinicions -> Afegir una nova predefinició

A partir d'aquí però no se veure com indica els errors, per exemple estic
mirant a Besalú i hi ha un carrer que no te nom, al http://qa.poole.ch/
surt indicat però en el josm (després de reiniciar) no em surt resaltat.

I quan vaig a seleccionar el preset em demana el nom del carrer quan el que
jo voldria seria activar una visualització dels errors, es pot fer?
​

El dia 11 de març de 2017 a les 1:35, yo paseopor <yopaseopor at gmail.com> ha
escrit: