[Talk-cat] Com s'activa el preset al josm?

Joan aseques at gmail.com
Sun Mar 12 22:18:57 UTC 2017

Ok, ara si, perfecte, ja veig una gran quantitat de vermell a la població
que m'estava mirant :D
Ara volia fer una petita edició al wiki perquè al pròxim novell no li passi
el mateix i veig que aquí hi ha algun problema, però això ja és una altra
cosa.

Moltes gràcies.
​

El dia 12 de març de 2017 a les 0:11, yo paseopor <yopaseopor at gmail.com> ha