[Talk-cat] Ref vs name amb FIXME highlight warnings

Joan aseques at gmail.com
Mon Mar 13 21:30:18 UTC 2017

Ok, perfecte doncs ja ho faré així, vaig quedar aclaparat de la quantitat
de vermell que hi havia al voltant del poble i pensava començar per el més
fàcil, ara ja he trobat un mapa amb els noms del carrers i em dedicaré una
mica a això.

Salut

El dia 13 de març de 2017 a les 17:39, yo paseopor <yopaseopor at gmail.com>
ha escrit: