[Talk-cat] Noms dels carrers

Xavier Barnada xbarnada at gmail.com
Fri Mar 24 06:31:28 UTC 2017

Hola,

La plantilla que enllaces fa referencia a la llicència CC-BY-SA que es la
llicència vella.
Crec que per fer-ho correctamente s'hauria de seguir aquesta guia de
importació https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Guidelines

Tot i això crec que seria més fàcil treure els noms dels carrers del
cadastre.

Salutacions
Xevi

El dj., 23 març 2017, 22:50, Joan <aseques a gmail.com> va escriure: