[Talk-cat] Etiquetes track

Susanna Rius susanna.r.b at gmail.com
Sat Mar 25 13:21:54 UTC 2017

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/ES:Subir

Aquí diu a l'etiquetat com s'ha de fer però a mi no em surt (no em guarda
els canvis).
Vull posar a l'etiqueta urbanització, asfalt, caminant (tant amb comes, com
amb espais no resulta)
Adjunto captura pq vegis que vull dir (havia adjuntat una captura però m'ha
entrat un mail que diu que excedeix la mida i que el moderador ho ha de
validar).
Si vas a les teves tracks amb el OSM, et surt el teu track, la descripció,
etiquetes. Doncs aquí es on vull fer l'etiqueta.

Gràcies

El dia 25 de març de 2017 a les 14:16, Susanna Rius <susanna.r.b a gmail.com>
ha escrit:

--
Susanna