[Talk-cat] Dubtes de novell

Litus littus at gmail.com
Sun Jul 15 07:57:31 UTC 2018

Bon dia,

fa temps que estic a la llista però fins ara mai havia intervingut. Sóc
força novell a OSM, bàsicament la meva experiència ha estat afegir camins
editant des del navegador. Ara tinc instal·lat el JOSM i estic aprenent
sobre el seu funcionament.

Sóc aficionat a la BTT i com és lògic busco pedalar per camins allunyats de
l’asfalt. No sé si és possible, ni sé com fer-ho, però aquesta és la meva
idea. Vull crear un mapa, o capa, amb les vies que tenen etiquetes
surface=paved i surface=asphalt (que són les més usades) i així traçar les
meves rutes per evitar-les.

He observat que moltes vies no tenen cap d’aquestes etiquetes i sé que el
que extrauria no seria molt exacte, però em podeu donar alguna pista de com
fer-ho? Qualsevol indicació serà benvinguda. Moltes gràcies.

Salut!

Carles