[Talk-cat] Dubtes de novell

Pere Orga gotrunks at gmail.com
Sun Jul 15 09:19:49 UTC 2018

Hola,

Jo no et puc ajudar gaire, però fa un any vaig estar buscant una cosa
semblant: Volia que el Brouter donés preferència a corriols i que
pràcticament descartés les carreteres. Hi ha diversos perfils que ho
intenten (p. ex. https://github.com/poutnikl/Brouter-profiles, o
https://github.com/abrensch/brouter/tree/master/misc/profiles2).

Vaig participar a la discussió de
https://github.com/poutnikl/Brouter-profiles/issues/12, on al final es
va comentar la possibilitat de fer servir l'etiqueta class:bicycle,
resp class.bicycle,mtb. No sé com ha quedat.

Salut,

Pere Orga