[Talk-cat] Dubtes de novell

Jan Esquerra jan.esquerra at gmail.com
Mon Jul 16 09:30:23 UTC 2018

Bon dia,

si el que vols és generar un mapa raster customitzat et pot servir
Maperitive.

Jo ho havia fet servir per fer-me mapes especifics al meu gust.

A partir de l'arxiu .OSM que obtenia de JOSM, i un arxiu .XML de
configuració (on li deia què volia que em dibuixés i com volia que ho
dibuixés), generava una imatge .PNG que geolocalitzava i posava al Oruxmaps.

Ja t'aviso que el secret està en l'arxiu de configuració .XML, i que t'hi
hauràs de barallar una mica fins a aconseguir mapes decents.

Ja fa temps que ho vaig remenar i ni me'n recordo gaire ni sé si ha
evolucionat el programa, però davant dels dubtes, pregunta.

Sort

Jan

El dia 16 de juliol de 2018 a les 11:06, Litus <littus a gmail.com> ha escrit: