[Talk-cat] Dubtes de novell

Miquel Morell MMorell at smyc.es
Mon Jul 16 16:26:55 UTC 2018

Hola
Jo també faig BTT i la meva relació amb openstreetmaps es la necessitat de tindre un mapa amb els camins de la meva zona.
T’explico el que faig jo, per si et serveix.

  1.  Porto Oruxmaps carregat al mòbil
  2.  Si tinc track el carrego i llavors em baixo el mapa OpenCycleMap de la zona.
     *   Aquest mapa a mes de corbes de nivell dibuixa camins i carreteres amb estils diferents i es fàcil saber si el que ve es camí o carretera.
  3.  Abans de sortir ja puc veure si tinc camins, corriols o carreteres nomes mirant el mapa.
  4.  A mi personalment quan estic a la bici i vaig mig perdut, el que vull es poder mirar un mapa on surtin TOTS els camins (inclòs els asfaltats) i ja decidiré jo quin agafo.

Ja se que no es el que preguntaves, però m’ha semblat que igual et podia ser útil. Disculpa si no es així.
Salut
Miquel Morell