[Talk-cat] Dubtes de novell

Jan Esquerra jan.esquerra at gmail.com
Mon Jul 16 17:37:10 UTC 2018

El dia 16 de juliol de 2018 a les 19:01, Fermí Tanyà Montero <
fermi_t a gmx.net> ha escrit:

> Hola Carles,
>
> Si està ben etiquetat, les pistes pavimentades o asfaltades haurien de ser
> track_type=grade1, la resta no haurien de ser asfaltades. Potser així és
> més senzill de filtrar.
>
> Fermí

Malhauradament no sempre és així.

La meva experiència a camp és que hi ha qui etiqueta pistes pavimentades
com a highway=unclassified, i les pistes ben compactades com a
tracktype=grade1, quan segons el meu criteri i interpretació del wiki
hauria de ser grade1 i grade2 respectivament.

Tant de bo fos anecdòtic, però aquesta classificació a l'alça me la trobo
sovint. Tinc el convenciment que no són errors i que més d'un té per
criteri que si està pavimentat ja no és pista.