[Talk-cat] Talk-cat Digest, Vol 55, Issue 2

Felip Manyer i Ballester felip at openstreetmap.cat
Fri Jun 1 20:31:48 UTC 2018

El 30/05/18 12:11, en/na toni serra ha escrit:
> Nosaltres també ens varem topar amb aquesta tanca fa uns mesos. Varem
> començar a caminar al Coll de Medàs i a l'intentar baixar cap el riu Anyet
> ens topem amb una tanca, la anem resseguint fins que de cop s'acaba, es veu
> que es varen cançar de fer tanca ( o varen acabar el pressupost. En aquell
> punt varem seguir avall fins al riu, cap problema ni impediment.
> He dibuixat al OSM el troç de tanca que nosaltres varem veure:
> https://www.openstreetmap.org/way/570315202  .

Gràcies Toni, em sembla que ho vaig veure també. Si ho recordo bé, feia
pinta que s'havien parat allà perquè el terreny hi era més accidentat.
Malauradament no vaig gosar passar...

He llegit que hi ha gent que pren la pista entre Requesens i Sant
Climent Sescebes (com deia, les reixes queden obertes), no sé si hi una
tolerància fora dels períodes de tir.

De moment cap notícia de la sol·licitud que vaig fer, ho «han tramès a
la unitat competent perquè en prepari la resposta».

--
Salut,

Felip.