[Talk-cat] Adreces de Port de Barcelona

Jan Esquerra jan.esquerra at gmail.com
Thu Nov 29 04:51:07 UTC 2018

Bon dia Enric,

entenc que al què es refereix que heu fet 'malament' és que per un banda
heu fet servir etiquetes que no són consensuades a OpenStreetMap (com per
exemple ST_NAME=Carrer de l'Atlàntic) i que heu afegit nodes amb l'etiqueta
building=yes quan ja hi ha un polígon definint l'edifici en qüestió.

El que seria més correcte és que tota la informació anés associada al
polígon que defineix l'edifici fent servir etiquetes consensuades a OSM per
tal que tothom les pugui interpretar correctament. Per exemple, en comptes
del ST_NAME=Carrer de l'Atlàntic que heu posat hauria de ser addr:street=Carrer
de l'Atlàntic, i etc.
De com etiquetar trobaràs més informació a wiki.openstreetmap.org

No obstant això, a OSM no està pas prohibit fer servir etiquetes no
consensuades si tenen alguna finalitat o utilitat, tot i que m'ha semblat
que no és el cas. En cas de fer-ho, és un bona pràctica exposar una
proposta d'etiqueta i valors a la comunitat per tal d'explicar-la, i que
s'obri un debat per millorar-la si s'escau i consensuar-la.

Igualment, no està del tot malament fer servir un node per definir
informació d'un edifici, com per exemple l'adreça. Segons el meu parer, ho
faig quan l'edifici és molt extens i/o té varies entrades, per facilitar
l'enrutament. Aleshores els nodes és localitzen a les entrades i s'afegeix
l'etiqueta entrance=main, entrance=yes. L'etiqueta building=yes va al
polígon.

Salut i bona feina

Jan

Missatge de Enric Rodellas <enricrodellas a gmail.com> del dia dc., 28 de
nov. 2018 a les 15:50: