[Talk-cat] Importació SIGPAC 2019

xavi xavi at tarbz2.net
Thu Mar 14 16:59:15 UTC 2019

Hola,

Escric des del mòbil, o sigui que, ràpidament... I les dades del Mapa de Cobertes del Sòl de Catalunya?

Vaig arribar a entendre que no eren directament importables a OSM. Pero tenen molt mes nivell de detall que el SIGPAC. De fet el SIGPAC i el CREAF tenien un conveni per fer servir les dades del MCSC pel SIGPAC.

X.

--
Sent using Dekko from my Ubuntu device