[Talk-cz] CENIA WMS

Michal Grézl michal.grezl na gmail.com
Úterý Prosinec 4 10:19:01 UTC 2007

On Dec 4, 2007 11:03 AM, hanoj <enemy na mail.muni.cz> wrote:
> [...]
> mapy (oldmaps.geolab.cz) z CENIE pro odvozovani geodat s kladnym
> stanoviskem. Ma to jen jeden hacek.
>         Jejich ESRI WMSserver neumi udelat korektne transformaci JTSK -> WGS84.
>         Takze by nekdo musel napsat JOSMplugin pro transformaci souradnic a
> bitmapy, nebo zprovoznit sekundarni wms server, ktery by to delal jako
> mezikrok.
>
>         Teoreticky by to vypadalo takto:
> 1) JOSM pozdada o WMS o BBOX WGS84
> 2) meziclanek souradnice transformuje do JTSK a BBOX se zvetsi (kvuli
> jinemu natoceni)
> 3) pozada CENII a ta vrati obrzek v JTSK

existuje vubec nejaky program na transformaci obrazku mezi ruznymi
souradnymi systemy? Neco jako  http://labs.metacarta.com/rectifier/
ale offline? Tedy vlastne ten pozadovany meziclanek?

> Dobrý den,
>
> děkijeme za Váš zájem o Mapové služby Portálu veřejné správy.
>
> K vašim otázkám:
>
> Ad 1/ Mapové služby jsou volně k využití pro nekomerční účely za podmínky dodržení autorských práv původců dat.

OSM lze bez problemu pouzit pro komercni ucely, coz by se jim nemuselo libit.
Bylo by ovsem super kdyby se to mohlo pouzivat:)