[Talk-cz] UHUL WFS import

hanoj enemy na mail.muni.cz
Úterý Prosinec 4 17:11:16 UTC 2007

> V GML jsou data od UHULu, takze je jednodussi vzit tento soubor vraceny
> WMS a provest primo v nem transformaci do WGS84.
*** to me nejak nedoslo.

*** Nevim jak jsou presne v GML ci SHP definovany ostrovy polygonu, ale
ta nejhorsi varianta, je ze by se ostrovy daly bokem a pak znova do
slouceneho datasetu vlozily.

existuje do JUMP plugin mapgeneralize, ktery ma i funkci klasickeho
slouceni polygonu. Pokud jsem to zkousel na prikladu:

http://212.158.143.149/cgi-bin/wfs?service=WFS&version=1.0.0&request=getFeature&typeName=typo&bbox=-685591,-1064775,-682518,-1061770

* priklad stazeny (2967 bodů)
* priklad se sloucenim vsech polygonu do uzavrenych celku vcetne ostrovu
  (1128 bodů)

takze tudy vede cesta... ale asi by to stejne jeste chtelo generalizovat

hanoj