[Talk-cz] les neni les Re: UHUL WFS import

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Úterý Prosinec 4 18:03:57 UTC 2007

Ahoj!

> Je asi fakt, ze v OSM tato metadata nemaji valneho smyslu. Proste bych
> nechal, ze je to les a tim to hasne. Ovsem to neni problem, ktery by se
> resil tezko - jedna se o zakomentovani dvou radku.

"Les je les"... no ne tak uplne. Je pomerne velky rozdil mezi
vzrostlym smrkovym lesem -- da se jim bezet -- a hustymi mladymi
smrcky ve vysce 2.5metru -- tim se neda v podstate ani jit. Ve fakt
hnusnym hustniku bude rychlost tak 1km/h a bezny clovek se mu radej
vyhne.  Mapy pro orientacni beh to zachycujou, protoze je to nutne
potreba pro navigaci po lese, a da se podle toho bez problemu
orientovat.

Rozdil mezi "vzrostly listnaty les" a "vzrostly jehlicnaty les" je o
poznani mensi. Orientacky mapy mezi ne presto kresli oddeleni --
"rozhrani porostu" -- a i podle toho se da v nouzi jit.
								Pavel
		(jehoz josm se pri nacteni tri lesovych dlazdic
		lehce zadychaval, ale lehke zadychavani povazuje
		za lepsi nez chybejici data.)