[Talk-cz] UHUL WFS import

BH singularita na gmail.com
Středa Prosinec 5 02:07:40 UTC 2007

Sedi presne souradnice vnitrniho a vnejsiho polygonu? Potom by sla
udelat nejaka lookup table se souradnicemi jako klicem a seznamem
polygonu jako hodnotou. Tam nacpu vsechny data, pak prochazim vsechny
hodnoty a kde je pro jeden bod vice polygonu, tak tam delam cely test
na to, jestli to jde sloucit (ale tech testu pro jeden polygon bude o
dost min nez n)

Slozitost tohodle pak bude nekde kolem n log n.

Pokud by nesedely, tak nasadit treba nejaky quadtree....

Martin