[Talk-cz] CENIA WMS

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Středa Prosinec 5 19:36:00 UTC 2007

Vsiml jsem si toho. Budeme po Vanocich s kamaradem stavet model se
ctyrmi vrtulemi schopny stat nehybne ve vzduchu 15 minut. Pod nim bude
fotak, takze se bude dat docela dobre fotit nektera mista, ktera
potrebuji detailnejsi foto. Vzhledem k tomu, ze je to na akumulator, tak
to lze v klidu pouzit i v zastavbe i mezi lidmi.