[Talk-cz] Pretagovani uhul.mapy.cz na správný tvar

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Čtvrtek Prosinec 13 08:51:23 UTC 2007

noone02 napsal(a):
> Presne tak, zkousel jsem si jak to bude vypadat po vyrendrovani  ...
> jedno je skola building=yes a druhe jako pozemek skoly ...
> Diky moc, nestalo by mozna za zvazeni smaznuti celeho tveho uploadu z
> urciteho data ? Urcite musi byt OSM nejak chranena proti vandalismu tzn
> by to nejak mohlo jit ... delal jsem tam toho opravdu hodne ... jeste
> asi bude docela velkej problem u Chodova ve Vřesové :(

OSM je podlozena databazi s historii. Ja vim presne kterych 804 elementu jsem
vcera editoval, od nich jsem si (po tom nestastnem uploadu) stahnul historii
a manualne overil, ze jsem nic nerozbil. Vsechny elementy, kde mi JOSM spatne
rezolvoval konflikt (6 kousku, tedy >1% :-) ) jsem opravil, teda krom
#6540880, u te to je slozitejsi.

Kdbych umel provest rollback (coz neumim a nevim, jestli to ta databaze
nejak rozumne vystrkuje), provedl bych ho a postup upravil na:
Otevrit czechia.osm
Vybrat vsechny elementy urcene pro upravu
Provest update po rozumnych ctvercich obsahujicich vybrane elementy
Provest zmenu
Provest upload.

Stale, OSM databaze nenabizi transakce, takze i tak bych mohl neco malo
prace rozbit...

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!