[Talk-cz] les neni les Re: UHUL WFS import

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Prosinec 13 13:30:30 UTC 2007

> *** myslim ze staci vygenerovat jeden IMG pro garmin, jeden OSM file
> separe lesu, sestavit kubajzem navrhovy mapserver, napsat na wiki "lesy
> se nekresli, uz jsou, ale zatim jinde", slippymapplugin pro JOSM
> modifikovat pro jiny zdroj mapserveru nez openstreetmap.org.

To porad neresi veci jako mapit.

> *** no ja nevim, ja mam k dispozici hw:
> 1* AMD XP 2GHz - Ubuntu 7.10, Java 1.6
> 2* Intel Centrino Duo 1,6GHz - WinXP, Java 1.6
> 3* Intel PentiumD ~2GHz - WinXP, Java 1.6
> ** vzdy s JOSMlatest+Mappaint,WMSplugin,Validator a neco jako -Xmx280m+
>
> Vsude stejnej problem nekde od 2-3000kB dat (negzipovano) pracuje
> vyrazne pomaleji, na hranici toho, jak se da slusne kreslit, zoomovat, etc.
>
> Priklad v sestave hw 1*:
> pouze mapovy list:
> x613388_x1149320_x603388_x1139320.xml
> cca 6000 kB negzipovany

Ok, zjistime. Ja mam po ruce thinkpad x60 a list

-rw-r--r-- 1 pavel pavel 16M Dec 11 00:10
/tmp/delme_x703388_x1169320_x693388_x1159320.xml

Startup je ~39 sekund, nic moc

> zoom zobrazeni z fullextent na ctverec listu 11 sekund

posun zobrazeni kdyz je zobrazeny vsechno -- 18 sek. (Sipky
zapnuty). Kdyz sipky vypnu je to <2 sekundy.

> zoom zobrazeni z fullextent na ctverec listu 8 sekund (bez sipek mappaintu)
> posun obrazu levym tlacitkem mysi za 5 sekund v meritku 250m

Posun obrazu v meritku 250m je v realnym case -- presneji je tam tak
250msec zavahani. Posun obrazu v meritku 863m je <500msec. V meritku
1.8km je to kolem dvou sekund.

> uchopeni nodu a jeho posun odezva za 5 sekund v meritku 250m

Posun nodu je v realnym case.

> select jedne area a jeji vysviceni 4 sekundy v meritku 250m

Select jedny oblasti je taky v realnym case.

> nebo jsem snad jedinej?

Zda se... tak kde je rozdil?

a) Co je mappaint? Ja zadny balicek na kresleni neinstaloval, pouzivam
to co je v josm defaultne.

b) josm verse 350 z 2007-10-07.

c) pavel na amd:~$ java -version
java version "1.5.0_09"
Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition (build 1.5.0_09-b03)
Java HotSpot(TM) Server VM (build 1.5.0_09-b03, mixed mode)
pavel na amd:~$

d) CPU Genuine Intel(R) CPU           T2400  @ 1.83GHz, 2GB RAM

								Pavel