[Talk-cz] les neni les Re: UHUL WFS import

Kubajz kubajz na kbx.cz
Pátek Prosinec 14 08:50:01 UTC 2007

Podle meho nazoru se nema cenu prit o tom, s jak velkym datasetem je
JOSM pouzitelny na kterem stroji. Porad se mi ze vsech navrhu zda
nejlepsi udelat filtr na data do JOSM. Potlach se asi moc nezpomali, pac
ten pouziva uplne jiny pristup a formu dat nez JOSM.
Co jsem vypozoroval, tak nektere starsi verze mappaintu hodne
zpomalovaly, protoze byly spatne napsane. U novejsich uz jsem to toliko
nepozoroval.