[Talk-cz] konzistence dat

hanoj enemy na mail.muni.cz
Středa Únor 7 14:05:53 UTC 2007

Ahoj,
vidim to obdobne. Mluvili jsme o tom soukrome take s Tomim. Setkal jsem
se s obdobnymi problemy na D1 a Rxx (Olomouc<>Vyskov), POI. Dovolim si
to zobecnit:

kazdy se muze registrovat na OSM:
a) a je soucasti komunity OSM - ma mail na wiki a ma vuli poznavat a
tvorit pravidla pro vytvareni map, tusime kde pracuje - pro tuto skupinu
existuje moznost dohody, alespon elementarni

b) a je neznamy ucastnik - jsme ho schopni s nim komunikovat pouze ve
smyslu pozadavku eliminace za zaskodnictvi a to zakazanim loginu pres
spravce projektu OSM

Na konci roku probehly v talk na osm dva maily na tema pozadavku "wiki"
usporadani mapy, tak jako je wiki ve wikipedii. Taktez se objevil navrh
na zobrazeni autora entit v JOSM.

V tomto pohledu neni mi zrejmo, ze by to nekdo pripravoval. Je to vec
lobbingu u lidi, kteri jsou u korene, nebo sami zkusit zapojit se k
tvorbe klicovych prvku OSM.

Jedna z pruvodicu cest je take vytvorit jasny manual pro vytvareni dat
pro OSM, tak aby byl jednotny pohled a jasny postup. O to se mimo jine
budu snazit i ja.

--
Hanoj