[Talk-cz] Plzen

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Pátek Červen 8 12:31:54 UTC 2007

Ahoj,

vcera jsem jel do Plzne autobusem a zpatky z vedeckych duvodu vlakem :]
Mam tedy zaznamenanu komplet D5 k Plzni, ktera je zmapovana dostatecne.
V Plzni jsem projel tramvaji z Boru k Americke a prosel pesky celou
Americkou k nadrazi.
Cestou zpatky se mi vybil notebook v Horovicich, takze vlakovou trasu
jsem opravil jen do Horovic. Bylo tam celkem hodne nepresnosti (misty
tam chybely i sestikilometrove oblouky), ale porad je jednodussi
stavajici trasu zashustit nez to klikat znovu cele.

Podle Landsatu jsem jeste pridal hlavni tah na Lochotinske sidliste, coz
budu muset jeste zpresnit, az se tam vydam pristi tyden. Zrecykloval
jsem take segmentu od user_331, cimz misto bile skvrny na mape se Plzen
zacina podobat mestu. Mapy Plzne a okoli jsem nechal prerenderovat.

Preji hezky den,
--
Jakub Sýkora
email: kubajz na kbx.cz       <')