[Talk-cz] Javovy aplet vs. potlatch

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Červen 11 05:31:01 UTC 2007

A což takhle JOSM? Offline aplikace, nemusí se kompilovat a je
doporučována "advanced user"ům ...

Upřímně, jsem trochu v rozpacích, co se nástrojů na pořizování dat týče.
Mohl by se prosím někdo se mnou podělit o své zkušenosti s různými
nástroji?

Dík

Jáchym

--