[Talk-cz] [Fwd: FW: Využití čísel silnic v projektu openstreetmap.org]

Michal Grézl michal.grezl na gmail.com
Středa Červen 20 14:06:07 UTC 2007

On 6/20/07, hanoj <enemy na mail.muni.cz> wrote:
> Neocenitelnym zdrojem cisel silnic III. tridy (me jedinym znamym) je
> mapova vrstva nabizena na strankach RSD.
>
> Tato mapa:
>  >> http://www.rsd.cz/doprava/rychlost/index.htm
> nepokryva cele uzemi CR.
>
> Na druhou stranu vsechny cisla mimo III tr. lze vycist z terenu.
>

> Rozdelovani silnic jinymi je mimo velka mesta vicemene logicke a da se
> odhadnout.
>

> Problem tagu "ref_source" je, ze nerika "co" je ve skutecnosti citovano.
> Polohopisna domena? Cela atributova?
>
> zdravi
> [...]

na
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Proposed_features/Source
ja videt jak osourcovat pouze dany klic:

 <tag k="ref" v="B2011"/>
 <tag k="source:ref" v="Out of copyright map,
      Ordnance Survey atlas of Great Britain, 1922"/>

Jinak cisla cest 3. tridy jdou zjistit ze znacek mostu co se na nich
vyskyutuji (u ns je na kazde silnici minimalne 1 most, jinde tomu tak
samozrejme byt nemusi), takove ty cerne tabulky, je na nich neco ve
stylu cislosilnice-cislomostu nebo naopak.