[Talk-cz] [Fwd: FW: Využití čísel silnic v projektu openstreetmap.org]

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Čtvrtek Červen 21 09:41:08 UTC 2007

Ahoj,

samozrejme, ze to zjistit jde, to nerikam, ale je ponekud pohodlnejsi si
trasu pouze projet autem/na kole bez zastavovani a doma v klidu pak
najdes cislo silnice. Nehlede na to, ze mosty jsou dost jen tam, kde
jsou nejake reky/potoky. Na jih od Prahy jich treba moc neni.

Jsem rad, ze se v OSM pouzivaji namespacy.