[Talk-cz] Podzimni uklid

Michal Grézl michal.grezl na gmail.com
Neděle Listopad 25 21:17:40 UTC 2007

On Nov 25, 2007 9:43 PM, Petr Nejedly <Petr.Nejedly na sun.com> wrote:

> Celou CR v (upravenem) JOSM sice mam, ale jeho Find neni zdaleka tak
> mocny, jak by bylo potreba i na takovou trivialitu. Nebo mi neco unika?

find josmu je docela hodne mocny a na takovouhle trivialitu bohate
staci, zkousel sem to ted zrovna nad prahou, a offline mi to bezvadne
funguje, za asi 5s sem pridal ke vsemu co v sobe ma
restrictions=cokoliv oneway=yes. Jeste to prozkoumam, ale zkuste to,
momentalne si netroufnu zkurvit celou prahu bo sem ospaly a uz se
vidim v posteli:)

cau