[Talk-cz] Podzimni uklid

hanoj enemy na mail.muni.cz
Pondělí Listopad 26 00:42:55 UTC 2007

> Coz vetsinou delam, takze mi to prijde jako zajimave reseni.
> Automaticky to vsechno nepujde (mozna upravit lakewalker na silnice a
> UHUL?), a takto bude hezky videt co se uz udelalo, hlavne na mape, kde
> se source tagy nezobrazuji.
*** lakewalker vyziva snimky infracerveneho pasma, kde se voda jevi
docela jednoznacne. To co je ve WMSplugin jako default Landsat je RGB.

UHUL je snimek panchromaticky a nejspis analogovy..., tudiz nevhodny pro
interpretaci automatickou.

PS: jak se ti podarilo plugin v JOSM rozchodit? Python i PIL mam v
Ubuntu..., ale plugin se nikdy nenatahne.

ha
hanoj