[Talk-cz] import dat z UHULu

enemy na mail.muni.cz enemy na mail.muni.cz
Pátek Říjen 5 09:45:50 UTC 2007

> nakonec jsem vzdal XSL transformace pomoci sablon, protoze to neni
> prilis pruzne a to XML, ktere leze z WFS neni prilis dobre
> sablonovatelne. Navic XML pro celou republiku by bylo enormne velike
> (stahl jsem pres 500MB a stale to jelo, takze jsem to zavrhl).
*** Pekna prace!

> Udelal jsem kompletni program v Jave, ktery po ctvercich stahuje celou
> republiku, prevadi se to do OSM. Nize najdete odkaz, kde jsou uz hotova
> data pripravena pro import. Nahodne jsem je kontroloval a vypada to
> pomerne presne.
> Spatna situace je zatim v Krusnych horach, kde to moc
> nesedi vubec, ale je to mozna tim, ze za poslednich 10 let se tam ten
> lesni porost hodne zmenil.
*** otazka s cim srovnavame. OrtofotoUHUL je stare okolo 7mi let. Je pravdepodobnejsi ze TypoWFS je aktualizovan, nebo jeste starsi...

> Pripadne pripominky k tagum atp., prosim, sem. Soubory jsou cislovany
> souradnicemi BBoxu v puvodni projekci a jeden ctverec je 6000x6000 tech
> jednotek :).
*** metry!

*** K tagum
> <way id="-8236">
> <tag k="landuse" v="forest"/>
*** nebude problem s renderovanim? Doposavad jsem uzival "nature=wood"

> <tag k="source" v="UHULtypoWFS"/>
> <tag k="uhul:id" v="8236"/>
*** zda se ze je tag unikatni na cele CR?

> <tag k="uhul:area" v="963.997322074138"/>
*** nezaokrouhlit na jednotky m2? Nebo vubec vyhodit?

> <tag k="uhul:slt" v="Svěží jedlová bučina"/>
*** nenechat ten tag v puvodnim cisle ciselniku UHUL. Tomuto textu rozumi tak nejvyse jachym.
*** pridat tag trebas: <tag k="description" v="Jedle"/>
*** Jestli jsem slibil preklad do jednoslovnych nazvu, tak jsem nic pro to neudelal. Je mozno to prehrnout na tveho bratrance lesaka?

> <tag k="is_in" v="Českomoravská vrchovina"/>
*** OK
> </way>

zdravi

Hanoj