[Talk-cz] dalnice, silnice I a II tridy

hanoj enemy na mail.muni.cz
Neděle Říjen 7 21:11:10 UTC 2007

BH napsal(a):

> 50m ... mozna by sly pouzit nejak data z RSD na upresneni poloh tech
> krizovatek, jak ty jsou presny? I kdyz i tak je to slusny, tech 50 m
> by si lidi poposoupali ve chvili kdy by nekdo chtel mapovat okoli.
*** Data z RSD pochazi z uzlovych bodu Silnicni databanky Ostrava,
presnost je az na vyjimky v metrech.
*** Pokud neexistuje nejaky stejny unikatni kod tech krizovatek
(BNHELP/RSD), tak asi ne. Upravy se budou muset (jednou) udelat rucne.

> Jinak importovat by to slo treba tak, ze se vezme jedne usek, mrkne se
> jestli dejme tomu do 100 metru uz neni neco s tagem "highway" a pokud
> ne, oznaci se pro import. Pak se to tam vse nasype. Zbytek by se pak
> moh oznacit pro rucni import (vetsinou situace, dyz tam uz jeden kus
> nekde na neco navazuje, takze je potreba to minimalne o kus posunout a
> spravne navazat, nebo situace kdy tam cela silnice je, potom se bud
> zahodi ta nova nebo ta stara podle toho co je lepsi/presnejsi)
*** Pokud to rozvedu pomoci mapove algebry:
1) obalova zona okolo OSM silnic 50m na kazdou stranu
2) NOVE silnice se rozdeli na usecky, kazda usecka ma tag o cisle a
tride silnice.
3) prostorovy dotaz vyradi usecky NOVYCH silnic, ktere lezi, castecne
lezi, nebo protinaji obalovou zonu
4) seskupi se zpatky usecky v NOVE silnice podle tridy a cisla silnice,
pokud jsou usecky za sebou.
5) import do OSM

Diky tomu vzniknou dva oddelene svety OSM dat a dat od Jachyma. Tyto
bude mozno pripojit rucne tak, aby navazovaly a netvorili duplicity.

Dokazu si to predstavit v prostredi GIS, ale jak to zapsat v nejakem
programu moc netusim.
A ani nevim jestli je jednodussi data OSM naimportovat do GIS, nebo na
to vyuzit nejakou knihovnu s GIS prostredky a pracovat s tim jako XML.

ha
hanoj