[Talk-cz] dalnice, silnice I a II tridy

BH singularita na gmail.com
Pondělí Říjen 8 10:08:55 UTC 2007

Kdyz jsou dve linie od ruznych lidi nebo generatoru na jednom miste,
tak obvykle se od sebe trochu lisi podle sve presnosti. Kdo v tom
arealu neco mapuje, tak si toho vetsinou vsimne. :) ale hledat to
nejak automaticky by bylo asi doost tezky.

Jinak by to slo odfiltrovat trochu jednoduseji, nejdriv by se vyrizla
z planet.osm CR (na to by snad mohly byt nekde tooly ktery z toho
udelaji vyrez) a pak by se z kazdyho lesu co tam uz je udelal bounding
box (coz by melo byt pomerne jednoduchy, to by se dalo udelat malym
skriptikem :). Pak by se kazdy bod uz jen testoval jestli nelezi v
nekterym bouding boxu (zas tolik lesu tam myslim neni, takze i
porovnavani hrubou silou by melo byt snad prijatelne rychly :). Neni
to nejpresnejsi, ale je to vcelku rychly. Co neprojde, to se pak
odlozi stranou k rucnimu importu nebo dokud nekdo neprijde s lepsim
resenim konfliktu. Tipuju ze tak 80-90 procent lesu by tim mohlo
rovnou projit ...

Martin Petricek