[Talk-cz] silnice 1 a 2 tridy

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Středa Říjen 10 07:04:48 UTC 2007

Ahoj,

zřejmě se všichni ptáte, kde jsou ty slibované soubory. Při převodu na
GML jsem narazil na problém - cca. 5 000 linií nebylo převedeno do
výsledného GML souboru. Co s tím? Mám shapefile ve WGS84 (epsg:4326).
Můžu začít pátrat v GDAL mailinglistu, ale pokud by existovalo řešení
pro Shapefile, usnadnilo by mi to práci. Nějaký tip?

dík

Jáchym