[Talk-cz] dalnice, silnice I a II tridy

Michal Grézl michal.grezl na gmail.com
Pátek Říjen 12 13:42:33 UTC 2007

On 10/12/07, Petr Schonmann <PSBOX na seznam.cz> wrote:
> ## > Porad koketuju s myslenkou, ze kdyz uz na serveru budu oklestovat
> ## > planet.osm na cr.osm, ze bych tam rovnou pustil i mapnik a osmarender a
> ## > export pro gpsdrive...
> ## *** Znovu jsem nad tim premyslel, a CR.osm by opravdu nebylo od veci.
>
> S CR.OSM souhlasim, je to prakticke pro skript jez prevadi osm data do img ( garminí mapy ).
> Zaroven by bylo i pekne udelat DE.osm,SK.osm .. aby si kazda zeme mohla generovat sve mapy.

sk osm si slovaci generuji uz davno, na freemap.sk.  viz
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Slovakia/slovakia.osm

cz.osm si ja pro sebe uz generuji take davno, jenze nemam misto kam ho
davat pravidelne.  Ted mi prave bezi export do img. Zatim nevim jestli
to probehne v poradku, ale pekne je to, ze po odstraneni segmentu se
planet.osm z 19giga zmensil na 12 a stejne se zmensi i vykousnute cz.
Takze kdyby bylo nekde misto na ukladani pouze cz, bylo by to super.