[Talk-cz] Propagace OSM v ČR

BH singularita na gmail.com
Pátek Říjen 12 19:32:49 UTC 2007

Napadlo mne, ze by to slo zjistit z cz-planet.osm, z nej by se vzaly
radky kde je timespamp za posledni (tyden/den/mesic) a pak se
spocitaji usernames (vime kolik lidi prispiva a jak asi moc). Ale ted
koukam ze v tom planet dumpu usernames nejsou (v osm jsou jen pokud
taham pres josm a dam to pak ulozit) a tahat celou CR pres API by bylo
... ponekud zdlouhave. Snad leda nejak se optat na serveru jestli by
tam nepustili patricnou query ...

Martin Petricek