[Talk-cz] import mest a vesnic z wikipedie?

hanoj enemy na mail.muni.cz
Sobota Říjen 13 06:13:40 UTC 2007

> [...]
> všech částí obce. U velkých měst to není problém. U malých obcí ano.
> Pokud má obec dvě části, z nichž jenom jedna je zastavěná a druhá
> část je velké pole nebo les, trefím se do lesa. Na mapě to nevypadá
> úplně hezky, neboť moje šipka pak ukazuje opticky mimo zastavěnou
> část. I když je to třeba jen 200 m vedle, není to úplně ono. Bohužel
> jsem nenašel žádný rozumný seznam se souřadnicemi. --Pastorius 07:31,
> 31. 7. 2006 (UTC)
>
> Tak nevim, mozna ty souradnice z wiki asi taky nebudou moc presny
> (abych se priznal, tak jejich presnost jsem netestoval). Co ty
*** geonames je urcite horsi.
*** UIR-ZSJ (=wikipedie) pouziva zrejme pro bod centroid spravniho uzemi
obce, coz vam dost casto vyjde mimo zastavene uzemi. Taktez je treba
brat v potaz ze obec je SPRAVNI jednotka. Pokud jedu pres "Ceskou mez",
je to MISTNI CAST, ale patri do OBCE "Sazava"...

> Co se tyce city vs town, tak jak mi nekdo kdysi osvetlil, "city have
> a cathedral, while town does not", cili neni dulezity pocet obyvatel,
>  ale pritomnost katedraly. Jelikoz to by se zjistovalo blbe, tak tu
> hranici asi hodim nekde mezi 50-100 tisicema ...
*** Na wikiOSM je (nekde), ze mesto je podle poctu osob (coz mame o
kazde obci wikipedii), nebo podle mistnich zvyklosti.

ha
hanoj