[Talk-cz] D, I, II versus Planet071003

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Říjen 14 19:57:50 UTC 2007

AhoJ!

> Ahoj, nize popsan postup mapove algebry na Planet a nove silnice:
>
> 0. Jachymova data obsahuji (zaokrouhleno na tisice): 14000 prvku coz je
> 22000 km.
> 1. Z planet071003 byly vytazeny highway [1]
> 2. pomoci obalove zony 50m na kazdou stranu vytvorena ochranna zona.
> 3. Jachymova data byla rozbita na usecky (184000 prvku)
> 4. A pote byla dotazovana vuci ochranne zone: [2]
>
> * z toho 142000 bylo shledano jako nic nekrizici (zelena)
>
> * a 42000 bylo shledano jako konfliktni (cervena)
>
> 5. data od Jachyma byla seskupena zpet podle puvodniho deleni na puvodnich
> [...]

Vysledek jsem dal na

 http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/outgoing/cervena.osm.bz2
 http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/outgoing/zelena.osm.bz2

Bohuzel je tam nejaky problem -- ve way se nejak opakuji body --
takze to jeste neni na primy import...

...a stejne bude potreba udelat import po castech, dle meho odhadu
bych to cele najednou uploadoval zhruba dva mesice. Vzal jsem z
puvodnich dat (nemaji problemy s opakovanim bodu) ctverec o 0.5
stupne kolem 51 / 13.5 -- maly, pro testovani. Konflikty jsem vyresil
rucne a ted se asi pustim do uploadu.

Rozdeleni na ctverecky je spatny -- vzniknou tam chyby na svech -- ale
bojim se ze to je jedina realna cesta jak to uploadovat. (Nebo ma
nekdo napad?)

									Pavel