[Talk-cz] D, I, II versus Planet071003

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pondělí Říjen 15 20:01:45 UTC 2007

On Mon 2007-10-15 21:53:36, BH wrote:

> Tam jsem se mrknul a bylo tam kus nemecka. Kdyz jsem se mrknul do mapy
> co je na 51 / 13.5 ("Loc: 51°N, 13°30'E dist:10km" na mapy.cz) tak na
> mne vykoukly Drazdany .
> Kde je chyba a co se vlastne kam naimportovalo? :)

Trochu vic na jih by neco melo byt. Pul stupne :-).

> No v nejhorsim z toho bude mala invaze a par ceskych silnic bude
> frklych v nemecku :)

Skript se o invazi do Nemecka pokusil, ale vcas jsem mu to
zatrhnul. (Je to zajimavy, v Nemecku je zrejme osm dost aktivni, takze
nam Nemci mapuji pohranici... doufam ze nebude nejaka vetsi invaze
;-).

Takovy vic stredocesky priklad je 50.354 14.702.
								Pavel