[Talk-cz] automaticky import dokoncen

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Úterý Říjen 16 11:14:45 UTC 2007

Ahoj!

Import byl rychlejsi nez jsem cekal... Pripsal jsem odstavecek na
wikinu.

 Import dalnic a silnic 1./2. tridy

V rijnu 2007 poskytla spolecnost HELP SERVICE - REMOTE SENSING spol. s
r.o. http://www.bnhelp.cz silnice 1./2. tridy a dalnice k importu
(Diky!). Data pokryvaji celou republiku. Jachym Cepicky dodal
shapefily, hanoj vyfiltroval duplicity a Pavel Machek data
zkonvertoval do .osm formatu a uploadoval.

Upload byl z technickych duvodu proveden po ctvercich o hrane 1
stupen... napojeni pres hrany ctverce a napojeni na existujici .osm
data je potreba udelat rucne.

...jak dal...?

Je potreba vyrobit napojeni mezi .osm daty a nove importovanymi. Mozna
by nebylo spatny projit neimportovana data; nekde maji lepsi kvalitu
nez stavajici .osm data...
									Pavel