[Talk-cz] automaticky import dokoncen

Michal Grézl michal.grezl na gmail.com
Úterý Říjen 16 19:06:43 UTC 2007

On 10/16/07, Pavel Machek <pavel na ucw.cz> wrote:
> Ahoj!

> No, ja dekuju :-). Data by mela byt videt hned -- v editoru a v
> josm. Jak se updatuje prohlizec nevim, ale myslim ze je to dost pomaly
> :-(.
>                                                                 Pavel
>
> --
> (english) http://www.livejournal.com/~pavelmachek
> (cesky, pictures) http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html

Zitra zjistim tiles pro cz a pustim na ne svuj t na h + zkusim nejak
masivne zadat pozadavek do fronty, pokud mate take nekdo login, tak by
bylo dobre to nejak sesynchronizovat. prerendrovani cele cz bude trvat
dlouho:), navic cely system renderovani je posledni dobou dost
rozesrany takze nektere tiles ani vyrendrovat nejdou (mozna jen muj
problem, ale ted mi treba pada inkscape na out of memory:).

Toto se tyka osmarender layer, mapnik se prerendruje po strede po
vydani nove planet tak nejak asi sam neboco:)