[Talk-cz] Yahoo WMS v JOSM

hanoj enemy na mail.muni.cz
Pátek Září 7 06:15:38 UTC 2007

Pavel Machek napsal(a):

> Nesmis? Muzes odcitovat zakon ktery to zakazuje?
*** Autorsky zakon podminuje vyuziti dila (coz je i kartograficke dilo,
vyjma Katastru) souhlasem autora (mimo vedecke ucely). Obvykle tak
vznika licencni smlouva (smluvni vztah)...
Mas neco takoveho?

> Neco zkopirovat cele _je_ plagiat. Neco vytvorit k vyrobe neceho
> jineho _neni_ plagiat.
*** ano toto neni presna pravnicka definice.

PS - Specialne pro Pavla: Mohl bys sis, prosim, precist
[[Map_Features]]? Pokud by ti delalo
problem jeji vyuzivani, mohl bys OSM vice prispet tim, ze budes zaznamy
z GPSky jen vkladat do databaze a tagovani nechas na nekoho jineho. Je
to jiste vetsi prinos, nez to co jsem videl a popsal jako tve mapove
vystupy pred 14 dny.

Hanoj