[Talk-cz] import dat z UHULu

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Září 10 10:36:04 UTC 2007

jedna, jestli se nepletu, UHUL nabizi data i ve WGS84 (epsg:4326) a
jednak to lze udělat např. takhle:

ogr2ogr -s_srs "epsg:2065" -t_srs "epsg:4326" -f "GML" output_file.xml
input_file.xml

ogr2ogr je soucast baliku GDAL (http://www.gdal.org)

snad to pomuze

jachym