[Talk-cz] dotaz na Pavla

hanoj enemy na mail.muni.cz
Pondělí Září 10 11:07:54 UTC 2007

Jakub Sykora napsal(a):
> Aaa to je tak, kdyz to ctu od nejstarsich k nejnovejsim :)
>
> Pokud bychom delali import, tak bych byl pro ho delat rucne. Otevrel
> jsem si prvni zminovanou databazi a
>
> 752933    Pannonian Basin    Pannonian Basin        46.0    20.0    T    PLN
>
> V Ceske republice fakt neni :) Dalsi otazkou zustava presnost te
> databaze, a proto bych to delal rucne s kontrolou pomoci UHULu nebo
> podobneho.
*** to sis stahl spatnou bazi. CZ baze zacina pismenem Z. "T" znaci ze
jde o turisticky cil (nikoliv mesto, plochu). Jsou tam i hory, myslim ze
by staly za to...

*** Plugin bych opravdu nepsal. Obe verze navrhuji porovnat zdali jsou
stejne, ci jejich kvalitu.
A importem pokryl cele uzemi CR jednorazove, pote to nechal byt.
Presnost je takova vselijaka, ale co jsem videl, tak nazvy aspon lezi na
katastralnim uzemi obce, ale mimo zastavene casti (centra). Pozor na
mestske casti...

***taktez bych prosil vybavit tagem "source=geonames" nebo neco.

Lepsi jak nic.

hanoj