[Talk-cz] Yahoo WMS v JOSM

hanoj enemy na mail.muni.cz
Úterý Září 11 16:14:01 UTC 2007

Michal Grézl napsal(a):

> spravne by to  melo byt
> source:ortofoto
> source_ref:www.uhul.cz
> pokud jsem to dobre pochopil
*** Ani jedno uziti URI nedava jasny odkaz na cil, z ceho je vlastne
cerpano a ani to prakticky neni mozne.
*** Casto se uziva "source=landsat", taktez je to oznaceni produktu a ne
obecne technologie, k cemuz smeruje je obecna specifikace tagu "source"
*** proto bych se dovoil vratil k:
  >>> "source=ortofotoUHUL".
*** rika to z ceho se cerpa, a jaka je to technologie. a neni to
komplikovane zadavat pri praci.
nebo?

hanoj

> Muzete mi nekdo komu ten uhul vewmspluginu funguje poslat verzi josm a pluginu?
> Popripade oblast, ve ktere jsou nejaka data.
> Me to stahuje jen prazdny bily ctverec.
***
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Czechia/free_map2osm#WMS_UHUL